I've got soul but I'm not a soldier.

Ikväll ska jag ut, jag och Vicky och Vickys vänner. Det ska bli så fruktansvärt kul och jag är otroooooligt laddad. Vicky har idag varit i Köpenhamn med sin mamma och shoppat som en galning, jag höll mig i malmö men gjorde detsamma. Så ikväll ska jag ha en nyinköppt hör och häpna pälsväst. Tro mig jag trodde inte mig själv när jag köpte den men den var så jävla snygg att jag var tvungen, så den ska jag iallfall weara ikväll. och förhoppningsvis hittar jag något att ha till :)

Snart ska Fritidsresor stänga och då ska jag och mamma hem till Hölle igen! Det är något med att sitta på mammas jobb som får en att känna sig 10 igen, jag gillar den känslan.

hejdå, nu stänger vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0