It's true, I am nothing without you

Jag är kolsvart runt ögonen. Jag visste inte att det skulle rinna saltvatten från dem när jag la på extra mycket av allt, jag ville bara se ut som edie. jag lyssnar på dem låtarna som får mig som ledsnast och tänker på allt som får mig att gråta mer, men det känns som att jag väntar på att mitt riktiga liv ska börja.. som dem sjunger i den dära låten. Jag glömmer leva för jag saknar bara och längtar tills allt slutar och vi kan börja med vår dröm.

och du är inte här, och man kan inte ringa. och min mobil ligger ljudlös. och klockan är fem över halv tre.

mamma säger att jag vänder på dygnet, du vet som hon sa till oss. och hur hon skällde när vi var nere och åt nattmackor men det gjorde inget för då var vi två. jag är inte sugen på mackor längre, jag vill inte äta dem utan dig. jag vill inte sova, just nu vet jag inte någonting om vad jag vill.

jag känner mig ensam, bara. men det känns skönt att gråta. även om jag blir svart.
jag har för mycket fritid till att tänka och jag tänker bara på saker som får mig svart.


Kommentarer
Postat av: mimmi

satte på fix you och började läsa detta inlägget. och nu rinner det tårar nerför mina kinder också. saknar dig något otroligt. älskar dig. saknar dig för mycket. pusspusspusspuss din syster <3

2009-08-23 @ 23:39:25
Postat av: mimmi

gråter när jag läser detta. vill inte att du ska vara ensam och jag saknar dig så mycket. längtar efter dig. allt med dig. älskar dig mest. pusspusspusspuss din syster <3

2009-08-23 @ 23:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0