I'm breakin my back just to know your name

Jag är väldigt väldigt arg så jag lyssnar på arg musik.
snart kommer mina kompisar hit så jag ska försöka skärpa min ilska


Jävla fucking helvetes äckliga kuk och cepebarn fitta. lite avreaktion.
Jag har verkligen inte varit så arg på länge, jag har dock varit arg för samma sak innan och ledsen och många gånger och kännt mig oförstådd och önskat att folk tyckte samma sak och insåg och inte såg mig som den bicth jag blir av just dessa upprepande händelser som egentligen bara upprepar sig i mitt huvud, saker som hänt som man borde släppa men som sitter ingnaggade och som som gör mig argare och argare
och musiken blir argare

räkna till tio sa truls, jag gjorde inte som han sa.

så nu får jag väll skylla mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0