För korta shorts, my ass - no such thing.







En gång sa dem på Mimmis jobb till henne att hon hade för korta shorts, den dagen jobbade inte Vera.
Nästa dag kom Vera med en kort svart kjol och en genomskinlig blus till jobbet. Jamen någon var ju tvugna att send them a message aight?
Don't get me wrong...

Jag skypade med Mimmi och Vera förut, det känns skönt att snacka med folk som har samma verklighetsuppfattning som en själv. Jag förstår inte folk som tar sitt liv på så stort allvar, du vet detdära uttrycket en nypa sallt? Jag har alltid varit den kryddande typen så när resten tar en nypa tar jag hela karet.
Det är så vi gör det här i Stockholm, två låtar på en dag och det är brottom, jag inser hur lika jag och Petter faktiskt är. Förutom dialekten och bristen på hår är vi ju faktiskt nästan identiska.

Imorgon ska jag till stan, sen ska jag på ferre på kvällen med min bff. Denna veckan har varit skit så det ska bli så fucking skönt att vara med sin Bff for a while. Party på Chili, kan det gå fel? Neej jag tror faktiskt inte det.
På söndag är det inspark, den kvällen tillsammans med nyår, midsommar, sin födelsedag och valborg då du kan bli äckligt full utan att folk bryr sig, du behöver inte vakna och tänka "vad fan gjorde jag igår?", det är inte lönt att fråga eftersom alla runt omkring dig var exakt lika fulla själva och dem inte heller minns.

så akta dig, matthias. you ain't seen nothing yet.
rebel rebel, you've torn your dress
rebel rebel, your face is a mess

Kommentarer
Postat av: elo tabacco

+ att du är lite snyggare än Petter med lite längre ögonfransar. Love ya!

2009-08-29 @ 18:54:58
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: Mimmi

"don't get me wrong...", jag tror att de get us just right, haha! nu ska vera och jag in på caribisk carneval i nothing hill! hear ya later! pusss <3

2009-08-31 @ 13:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0