We don't need no education. Den låten gjordes av en anledning och nu är det fantamej dags att ta tag i det! jag hatar långa rubriker så fruktansvärt mycket.

Man tycker ju det.
Att det är påsklov.
Hence, vi borde inte behöva plugga.
Men här sitter vi, och oroar oss över nationella
när det är fucking påskafton och det vi borde tänka på
är vad vi ska få i påskägget eller kanske att nu har du ätit
liite för mycket.
men inte plugg, för allt i världen.

Var fan är livet påväg undrar man
aa det undrar man..
Min underbara vän elin sa, eller skrev till mig:
att det kvittar med betyg och att plugga,
för i slutändan är det personlighet och utstrålning
som räknas, och vi ska ändå bli rockstjärnor!

tack elin, tack. du förgyllde denna påskafton
med tankarna bakom "det löser sig-filosofin"


                                 .detta är legenden elo.  ♥
elo tabaconfall.


Btw elin, så borde vi åka ut till företag och skolor och pitcha den filosofin till folk. Det skulle bli en skandal, men en bra skandal som det här med noschool-grejen. Are you with me? Du kan vara den som kom på iden och prata och du vet jag står ju bara brevid och ser snygg ut som en väderflicka ungefär.

godis väntar, påsken är här.
fortfarande inte kär.. men hungrig är jag!


Kommentarer
Postat av: Eliiiiiiiiiiiin

Älskade, du är så söt. Jag får spader. I min näsa hela dager.

2009-04-14 @ 07:21:45
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0