God save me.

Jag har en nyhet, en stor grej har hänt.
Det är en bra och rolig sak. Men inte för mig.

Min syster aka Bruttan eller som dem flesta kallar henne för : Mimmi, ( min släkt från Sjöbo sägger MImmi, alltså betonar det första m:et och i:et väldigt mycket, IALLAFALL kom till saken tänker du nu, ja men vafan det var inte jag som tvingade dig gå in och läsa min blogg!!
Men nu är det iallafall så att min systers kompis, och en gammal bekant till mig skulle man kunna Henrik Dillman bor i London och jobbar som bartender, han bor i en lägenhet där med en annan bekant till min syster, Elin heter hon. Och nu fanns det iallafall ett ledigt rum på den stora ön med fula invånare, så den 16e maj - samma dag som jag och mina peeps åker till spanien - då åker min bästaste syster till den förbannade ön, Ön med fula människor men alldelles för snygga skor.
Jag är glad för din skull Mimmo, jag försöker hårt att inte låta sarkastisk eller ironisk och du vet hur svårt det är för mig, men du kommer inte få något problem med att skaffa jobb a slize like you, you'll get sosialized. Men lova mig att komma hem, inte allt för ofta mot din egen vilja. Men bli inte en allt för snygg så du måste bo där för evigt och gifter dig och skaffar barn med snea tänder och konstig dialekt, glöm inte vår resa till USA, för stannar du där ger du mig inget mer val än att göra min drömhippie-buss till en undervattensbåt/buss och simma över med den till London och hämta ditt sorry as.

Så är det iallafall. London callingade och min syster råkade svara, jävla britter. Jag är så jävla bitter,
Imorgon är det valborg, yippie ki jeaj. Jag är en tjejj.
Jag är grym på rimm, jag är inne i ett stimm!!

Kommentarer
Postat av: silly

you still have me at home:)

2009-06-03 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0