Gud som haver, barnen kär? barn av vår tid?

Jag har regelbundet ätit på chokladbitar och lagt tillbaka dem halva för alla är äckliga.
När man äter äckliga saker, när man ser dåligt stylade människor när man ser halvdåliga randoms bli kända då tänker man, FAN det där kan t.o.m jag göra bättre. Och det kan jag. tro mig för helvete.
speaking of tro. jag tror att denna veckan har nån jävel däruppe försökt få mig omvänd!
 Varje gång en klocka har slagit 22.22 eller 11.11 har jag som vanligt önskat mig något men nu har grejerna börjat gå i uppfyllelse, det kanske inte är något kristet men Gud måste ligga bakom det..han försöker liksom fjäska för att få min tro.
Sen när det är halvvunnet då gör han så att på teatern får jag spela "en djupt troende person som tror att gud är där och kommer lösa våra problem" Han sänder tecken all over the place, så jag får testa på lite hur det skulle vara att verkligen TRO på honom. (fast han förtjänar ingen stor första bokstav än faktiskt..) Sen gör han att mitt kort blir stulet. vilket leder till att jag inte har några pengar.. vilket leder till att jag inte kan köpa alkohol, vilket leder till att jag inte ska kunna festa och bli full och göra underbara misstag och dagen efter vara borta i skolan och få dåliga betyg
Men think again gud! Jag festar ändå, med eller utan alkohol! Nu råkade det bli så att vi hamnade på ett ställe med frittfram att ta öl och cider på onsdagen och jag fortsatte att motarbeta honom när Elin och Rebecka sen kom hem till oss på torsdagen och påstod att det var fest, jag sminkade mig direkt och begav mig dit, men nej.. det blev inte så mycket så jag tog Saras livsfarliga cykel med handbromsar och kunde somna relativt sent och tidigt. tidigt.

Är detta ett tecken från någon spiritual vägvisining till att jag ska ändra min livsstil?
Det kan inte stämma..herregud varför skulle det då finnas en strippstång på CC?
man ska inte häda, men att dansa sexigt vid en stång en onsdagskväll har väl aldrig skadat..

så gud, 1-0
jag är oslagbar.

Kommentarer
Postat av: Kvinnan i ditt liv.

Jag tycker verkligen att du ska tänka över dina alternativ vad gäller Gud och tro. Det är en bra kille, jag lovar. Puss!

2009-04-18 @ 20:56:55
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: Kvinnan i ditt liv.

Äsch älskling jag kanske överdrev lite.

2009-04-18 @ 20:59:23
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0