Jag har en sne lugg

Idag har jag inga strumpbyxor eller tights på mig.
Idag ska vi vara utomhus på gympan första gången detta året.
Vi ska spela fotboll och jag ska bara ha shorts på mig.
Jag har ingen foundtation på mig, det hade jag inte igår heller.
Därför kan jag sitta i solen och sola och få färg :)
eller iallafall lite fräknar och röda kinder kanske?

Om två dagar är det valborg. 

Vi har inga läxor denna veckan.
Rättare sagt, vi hade ett engelska arbete till imorgonMEN det blev inställt eftresom treorna har nationella idag. Ingen i vår klass hade ens börjat på det och igår sa Rebecka att vi inte skulle ha det! Jag lovar dig, ibland finns det verkligen någon kraft i världen som gör att allting löser sig så jävla bra.
Vilken underbar vecka detta har vartit. Hitintills. Peppar peppar ta i trä.

Ja, nu ska vi diskussa some shit säger Evs, om vårt arbete om U.S.A   U.S.A   U.S.A !! 
man kan säga att vi är som mina favvolåt 'kids in america'




Kommentarer
Postat av: mimmi

fin bild hörrudu!

2009-04-28 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0