och här står du och här står jag.



Hej monika!
Det är väldigt varmt om man ligger i dörröppningen så dörren skyddar från vinden.
Men ligger man ute i trädgården blåser det för mycket. Då fryser man, annars blir det för varmt och då måste man gå in.
Därför sitter jag just nu inne,  inne hemma på mitt rum. På en fredag. Oh yes.

Igår var jag hos panda med john, victor och andy och rökte och drack kaffe och öl. Jag drack dock varken öl eller rökte. Däremot åt vi konstiga pinnar, hårda brödpinnar typ. Och så hade victor med sig sin gitarr, så vi fick hela den här sommar på stranden med gitarr i handen-känslan. Utan att ens vara på stranden. Tänk vad man kan åstadkomma med fyra vänner och en gitarr.
och bördpinnar.

Idag har jag varken vänner, en gitarr eller brödpinnar. Mamma och pappa är dock här, och Mimmi har en vänstervriden gitarr, och så åt jag choklad för en stund sen. Så jag mår väl relativt bra. Allting är relativt.
Vid tolv åkte vi ifrån Amanda och cyklade hem till John, inte så lätt med tre killar en tjej, en gitarr som absolut inte får komma till skada och bara tre cyklar var två av dem hade punka. Men vi lyckades ta oss fram och sen badade vi framtills två i johns jacuzzi. Jag somnade typ men vi hade oerhört seriösa samtal om Micheal Jackson, dinosaurier, hajar och andra världskriget. Några av anledningarna kanske till varför jag somande?

Idag ska jag plugga. Jag SKA, skriva det dära om praktikplatserna och kanske börja lite med den jävla träningsdagboken, shit vilken fredag jag har framför mig. så är det när en bff är i thailand och absolut inte pluggar (hoppas jag!) och den andra spenderar en helg med sin sputnik.
Då blir det såhär.
När man inte är kär.

Rimma däremåt är något som jag kan,
eller nej egentligen inte.

these heroes and thieves at my door, I can't seem to tell them apart anymore.

jo, där rimmade jag visst!

Kommentarer
Postat av: Jessica!

Har du skrivit nationella? :O fasen va mycket vi har för tillfället!!! PUSSSSSS

2009-04-10 @ 19:31:59
Postat av: Elin

Äsch, bojkotta skolan och fucking kuk-arbeten. Vi kommer ändå att klara oss sjukt bra i livet. Ingenjörer och mäklare och advokater och rockstjärnor ska vi bli. Jag brukar köra på "allting löser sig nog-filosofin", vilken går ut på att man förbereder sig så lite som möjligt, och hoppas att det går bra för en på grund av ens utomjordliga, underbara personlighet och utstrålning som bara flödar. Och ordförrådet sen! Självförtroendet på topp, och advokat eller präst eller pilot eller något liknande yrke som man tjänar extremmycket pengar på, det blir man bara för att man är så underbar och trevlig och underbar. DU KOMMER ATT LYCKAS I LIVET! skit i det där jävla arbetet.

2009-04-11 @ 10:08:14
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: annie

elo backenfall. du är min fucking rolemodel!

det är sant det du säger, men min panik tar över mig om inte jag pluggar så sorry harbor. läxjävlarna kallar!

2009-04-11 @ 11:13:33
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0