My sis ...


My sis Mimmi
Bruttan <3

Denna blogg dedikerar jag till min storasyster Mimmi, här är en bild på henne också, detta är dock typ när hon gick i tvåan :) snygg som aset. Nu är hon 19 och fortfarande snygg och blond :) Hon har nyligen klippt sig, porrigt :) Nu har vi ju lov och då har hon bestämt att jag inte får boka upp så mycket för vi ska umgås och göra bunny&bruttan-grejer! Vi ska köpa milkshake och kolla vår favvofilm Mean Girls+andra filmer med typ ashley och mary-kate och på tisdag ska vi in till stan och bara mysa och shoppa hela dagen vi två. Så jävla längesen sist!
Mimmi har en pojkvän som heter Filip och det är lite trist nu eftersom hon vill träffa honom på helger och jag bara kommer hem på helger blir det inte att vi kan träffas bara vi två så mycket, men nu jävlar!

Mimmi och jag är vädligt olika.
Hon har blondt kort hår, jag brunt långt hår.
Hon älskar rosa och att klä sig mer porrigt, jag har lite mörkare konstigare stil.
Mimmi-Paris. Jag-Nicole.
Hon älskar typ techno och Britney, jag gillar mer lite chillrock och U2.

Men vi har också mycket gemensamt.
Vi älskar kläder och att shoppa.
Vi älskar att sjunga & dansa.
Vi älskar som sagt Paris och Nicole och att prata om kändisar :)
Vi älskar att festa och klä ut oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0