Hej höstlov <3

Trötthet. klockan är sex minuter över fem och jag är trött. Jag har varit trött hela veckan, det har varit en jobbig vecka.
Prov i foto i fredags som jag och Elin pluggade till halv två på natten nyss hemkomna från en fest (; så det gick nog inte så värst bra kan jag tänka mig! Vid ungefär sju fick jag en underbar snilleblixt-ide' så vi drog impulsivt till Lollo, Rebecka och Elin och började dricka vår nyköpta vodka och sprite. Det var en härlig måndag med lite minne. Tisdagen var inte lika rolig, jag har aldrig varit mer bakfull i hela mitt liv but I only have myself to blame (; Omtankar efter lunchen. Efter skolan kom Elin och Lollo till oss, vi åt lasagne, äpplepaj och hade det mys med Freaky Friday.
Onsdagen hade vi temadag med Likbehandling. Det var intressant, I'll leave it to that. haha.

Torsdagen hade vi omtankar hela dagen och efter lunch hade vi föreställning för mus 3, 1 och Tme 2.
Sen stannade vi kvar på skolan, åt korv med bröd och vid fem tog vi bussen till en kyrka för att göra en föreställning för 4åriga konfirmander som inte responsade så mycket..
Fredagen hade vi vanliga lektioner sen stannade vi kvar på skolan, åt, gjorde oss i ordning och jag hade mitt utvecklingssamtal. Och vid kvart över sju började föreställningen för alla vänner och familj!
Det gick inte så värst bra, jag började gråta i min låt så det fuckade ganska mycket..  Men skönt att det är över ändå.

Så ja, veckan har varit jobbig, nu sitter jag hemma i soffan och kollar på gossip girl med min systers data.
Min syster, hon är i en stuga och har det mysigt. På måndag kommer hon hem igen, vi ska mysa och ha det kul hela veckan :D På fredag ska vi på till Båstad, till Madison där det är halloween-tema! Mycket, mycket roligt ska det bli :)

Men nu ska jag nog äta min kebabpizza och göra mitt liv lite godare. puss och kram.

"Game over."
Game's not over until I say it is.
Then have fun playing with yourself.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0