"det är inte stort i höllviken"

Ligger i ett mörkt rum och tittar på "what happens in vegas", larre och vicky åkte för typ två timmar sen.

Dagen har varit mysigt, Gick upp och åt frukost med mamma och pappa vid typ tolv. Sen gjorde jag vid mig, chillade vid mimmis data och vid två stack jag till bk för att träffa john och henke och äta mycket god chickenburgare och pommes frites för 13.50! what can I say? henke knows how to work it in burger king ;) efter det gick vi de fem meterna hem till mig och lyssnade rolling stones, åt kanelbullar och drack kaffe med mina päron.
Sen åkte jag och mamma till Wiillys och handlade saker till imorgon¨, då vi ska till Båstad och städa ut vårt gamla hus och flytta in helt i jessicas och mitt nya cribb :D

Sen vid sju träffade jag vicky i centrum, vi gick till kinarestaurangen  och åt  mat somfan. fyra små jävligt goda rätter! Skönt att träffa silly, så längesen sist. så vi catchade up och snackade skit :) Sen gick vi till videobutiken, köpte godis och lyssnade på ett intressant samtal av några fjortonåriga tjejer. Sen stack vi hem, kollade på "the hottie and the nottie" med paris hilton<3 så jävla b som i bast. haha :D  efter ett tag kom födelsedagsgrisen larsha. vi chillade  bara och hade jävligt kul. som vi tre alltid har :)

Imorgon ska jag upp tidigt så jag borde egentligen lägga mig. klockan är trots allt arton minuter över två på natten. dålig vana :/ bilresa, städning, flyttning, mat, party imorgon :) loves it. blair waldorf here I come!

When I say "screw" you say "you"!
Screw..YOU! Screw YOU!

.you know you love me xo xo gossip girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0