ännu en dag av förlorade hjärnceller,

Idag är det tisdag. Dagen vaknade av att Elins ljuva stämma brevid mig i hennes dubbelsäng. Ingen anning om hur jag kom. Men jag mådde inte så bra när jag vaknade. En dimma med vodka/kladka-smak i munnen. Spegelbilden gav mig en mycket sliten människa med ingrävda påsar under ögonen.. suck. Bara en helt vanlig dag på apelryd.
JA, vi festade igår. Fem tjejer och två flaskor vodka is all we need, så idag har jag inte kunnat äta något utom tre tuggor mat, och lite äpplebitar och vatten som elin så mysigt matade mig med. Elin är bra vid sådana hära tillfällen, bakfulla och sjuka tillfällen.

Morgonen började med religion, vi skulle meditera enligt Buddhas lagar. Jag Lollo och Elin gick upp och satte oss och powernapade någon minut. Sen har det bara varit omtankar och lite bandy på det idag.
Jag ska sjunga en låt som heter "I miss you" med Marit Bergman, helvete. Den är jättehög och jag känner bara att hello sprucken röst :[ Menmen, sjung up you maties yoho!

Nu är mina två vänner Elin och Louise här, vi ska "plugga".. Nejmen seriöst vi ska det!! Historia for the win.
Elin är väldigt konstig nu, men det känns bra. Louise står och andas på mig. Det känns också bra.
Idag känns det mesta bra.

the kooks-she moves in her own way <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0