And I am telling you.

Om ungefär 50 minuter ska jag ta den gula 100 bussen till malmö central, därifrån tar jag tåget till Båstad med min syster :) Tjugo i sex är vi framme, då ska vi gå den lååånga vägen till mitt och jessis underbara hus Körsbärsdalen :) Sen ska vi väll kanske ringa Herm, prata med Pernilla om förfest? Mm, sen vid sju åtta ska vi väll börja göra oss i ordning, det är ju Halloween och även det på Madison. Så jag och mimmi har köpt nya likadana svart spetströjor, vi ska vara helt svartklädda, ha svart ögonskugga, läppstift och stora turperade hår :) Ska bli jävligt kul.

Veckan har varit mycket mys.
Måndagen- Var lugn, jag vaknade och chillade. Vid två åkte jag och mamma på en mysrunda, first off-Myrororna. Där köpte jag ett linne, en klänning och eftersom jag hade beslutsångest och no money så fick jag en underbar blus amin kära mamma! Sen blev det Mobilia och VellingeBlomman med fika :)  Kvällen åt jag middag med hela familjen, längesen :) Sen kollade jag och Mimmi Girls just wanna have fun Skitrolig.

Tisdagen- Jag och Mimmi åkte in till stan,började med Myrorna (där jag köpte en rutig mumsig skjorta) och sen Uff, efter det var vi hungriga, haha. Så det blev Mc Donalds<3 Det var en mysig dag och vi var inte hemma förens sju. Då lagade vi mat och åt lax med mamma. Dagen innan hade mamma köpt SEX AND THE CITY-FILMEN!! Så vi kollade på den, fucking love it!

Onsdagen- Fikade jag med Amanda vid två på Bönan. Mycket trevans. Såå längesen. John kom förbi en snabb stund.
Vi gjorde vad vi brukar, äter och snackar skit :) När jag kom hem, (inga nycklar hade jag) så jag knackade på. Ingen öppnade..så jag fick till sist hoppa in genom fönstret för att hitta min syster sovandes sött i hennes säng. Who can blame her, she's a working class hero! Så jag kollade Sex and th city, medans mamma lagade mat som vi åt alla tre på mitt rum :D Pappa var i Danmark.

Torsdagen- Hoo, vilken dag. Gick upp FÖR tidigt, duchade och mamma och jag begav oss till mormor och morfar, åkte till morfars mammas, pappas och bröders grav och la blommor. Sen åkte vi till IKEA, handlade lite. Lämnade m&m och gick lite på Mobilia för att byta min jacka! Sen åkte vi hem, jag bytte kläder och cyklade i regnet till BK och lunchade med Amanda, John och Henke. Victor kom och vi åkte hem till mig där vi åt kanelbullar och drack kaffe med min föräldrar ;) haha. Sen åkte killarna hem. En timme senare körde mamma mig och Amanda till Vicky, hämtade upp Ida på vägen. Vicky hade gjort fint med ljus och vi åt tacos och hade mysig tjejkväll! Mamma hämtade mig och Ida vid elva, när jag kom hem kollade jag, mamma och pappa på Gladiatorerna på engelska, jävligt undersjattat program !
Sen la sig mimmi och Mamma och jag och pappa kollade på CSI och ett hemsk program om branden på ett diskotek i Gbg för tio år sen, vid halv två gick jag finally upp, satte på the simpsons och somnade som ett barn :) hihi.

Ja, nu har jag snart skrivkramp, mes jag vet.
Jag sitter och lyssna på musik från Dreamgirls fucking underbart. Jennifer Hudson är fan en av världens bästa röster, I would have given anything.

Men nu ska jag snart åka så jag uppdaterar nångång snart.
hjärtan med sur smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0