Händ liv.

Ingenting, ingenting i min kalender idag, inga följd med krav.

Veronica en helt vanlg onsdag.
Jag är uttråkad.
Jag sitter i ett kök med Elin, min vän Elin.
Hon håller på att göra varm choklad till mig :)
Vi skulle egentligen ha grädde till men den gick ut för några dagar sen.
Ungefär såhär intressant är mitt liv nu.

Vi vill hitta på någonting roligt fast vi är panka, jag och min vän Elin.
Elin föreslog att vi skulle söka på "roligt" på Google, men jag kände väll att det var lite väl extremt. But desperete needs causes for desperete actions som man säger.
Jag är så trött på att vakna, sminka mig och ta på mig den jävla blommiga kläningen som vi måste ha till vår föreställning, dag ut och dag in. Jag känner snart mig som hon i Fucking Åmål !!
Nu är varm chokladen klar :)

Jag måste säga att jag tycker synd om dig som läser denna blogg för just nu är den sååå ointressant, men den speglar bara mitt liv, jag vill träffa nya roliga männiksor. Jag vill ha spänning. Jag vill äta något jävligt gott, jag vill se på Die Hard, jag vill ha pengar, jag vill köpa nya kläder, jag vill gå på en rolig fest, jag vill åka utomlands, jag vill bli känd.

Vad jag inte vill är så mycket mindre, men det är ändå dem sakerna som finns här.
En kul rolig sak är att mina bästa vänner Vicky & Henric ska ha gemensam 18års fest och jag ska hålla ett fett jävla tal, :D
Elin sjöng just en sång till mig, om lite saker. livet typ.

Men annars? Synd att klaga



Säg att imorgon blir en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: silly

hahah, you are pathetic my lovaaah.

det mest otippade med dig är att du gillar die hard-filmerna, what's up with that liksooom?

ligger hemma supersjuuk och såg precis det avsnittet av vänner när dom spelar poker. när ross säger: "are you sure? because phoebe just threw away two jacks because they didn't look happy" DÅ tänker jag på dig. i wonder why?:D:D(L)

2008-11-21 @ 14:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0