Silly

Hej glada fiskar!
Denna underbara dag ska jag tillägna min blogg åt min bff och snygga kompis Victoria aka Junk the drunk, smeknamnet pratar väl för sig själv! 
I sjuan kom en söt liten råttfärgad flicka in i klassrummet, folk sa att hon hette victoria och var från stockholm.
Mitt första intryck av henne var när henke tappade dragster (för alla som inte vet så är det myckte goda lackritsgodis) på marken, flickan tog upp godisen och sa lite skit rensar magen!
Jo, hela högstadiet umgicks vi konstant och det bstod väll av, Burger king-mat, "how to lose a guy in ten days" och sansansarasan !! genom skolans korridorer. Men efter sommarlovet började Vicky på Procivitas och jag åkte till Båstad och började på Apelryd! Men fuck that. Inget kommer emellan oss och vi är Silly and Billy for life. 
För en månad sen klagade Vicky på mig för att jag är sämst på att blogga och gör det allt för sällan. Men vad säger du nu vavava?  Nej juste!
På fredag SKA jag hem, inget jävla alternativ. 
För lördag ska jag träffa vicky som jag inte gjort på två veckor :( Miss her like daim. 
Denna veckan har vi APU, såå soft. Men jag bor ju själv nu och jag saknar min rummis Jessilove <3
Rebecka Thelaus sitter och smygläser min blogg men jag SER dig!! 
Jo, annars? Bonde söker fru suger men Filippa Bark är bra! filippa är mitt mellannamn :)
Onödig fakta, nu börjar det gå utför i bloggen så.
Puss och kram, skjut en banan.

Kommentarer
Postat av: silly

aaaww baby stop that askissing! men det funkar, haha. är faktiskt fett impad att du kan mina mellannamn, kan ju bara meddela att jag kan dina också!! annie hannah filippa svensson, zuckaaaa.

zarasaaan, zarasaan zarasasan zarazaaaaaaaaaaaan.

peace nigga

2008-11-10 @ 17:44:30
Postat av: annie

Haha, fett ;)

du slutar aldirg imponera mig heller, mohaha!

I'll go sarasan and you'll go sarasaaa!!

2008-11-11 @ 14:31:55
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/
Postat av: Jessica

Och jag saknar dig! <3

2008-11-14 @ 21:19:55
Postat av: victoria (aka bff)

hej baaabe. googlade mitt namn och då kom det här inlägget upp! as much as i love it så får inte mitt efternamn stå med. förlåt! ta bort det. hehe

2010-09-29 @ 09:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0