Det började bra.

Det började bra.

Nej men seriöst jag ska inte festa ikväll.
-fan varför inte?
Nej, jag känner inte för det. Sen har jag inget att ha på mig.
-fan snälla?

några timmar går.

Åh, gud vad sugen jag blev på att festa när jag hörde den låten.
-ja det är från veras partyskiva, som hon gjort till mimmi.
okej jag sminkar mig sen får jag se om jag går..

Tro mig hon gick och jag tror inte hon ångra sig.!
Jag duchade, sen sminkade vi oss..gjorde vi håren. You know, girlstuff.
Och efter några samtal för partyvärdarna kom vi på vad vi skulle vara, djungeltjejer som blivit dödade av tigrar btw, åkte vi till Elin, Rebecka och Lollo :) Som vanligt var vi först. jag och lollo gick en runda..bambambam.
Alla var dödligt snygga! Så vi tog några drinkar..Il3or kom, sen kom Il2orna, fler musikalare.. några tme2or och bam, we had ourselfs a party!
Vi dansade, till The Ark somfan :) Sen gick vi upp, du vet..gick på toaletten med Elin, pratade med Jessica och Christian. Sen drack jag och Lollo lite mer. När vi skulle gå ner..well. Där var ett helt jävla hav av människor. HELT SJUKT.
Så jag gick runt och hälsade och sen eftersom Lollo inte ville vara otrevlig och slänga ut folk pekade hon och jag slängde.

Vi hade ett mycket roligt samtal med Amanda och Tilda..sen spårade allting ut. Lollo och Elin blev stora ovänner och dem tog till fysisk våld. Hör och häpna jag grät, svårt att tro om mig? jag vet!
Sen ja, vi bestämde oss för att gå hem, lägligti som bestämt.halv två.
Jag åt fläskpankaka på toaletten och höll Jessica sällskap när hon tog bort sminket och borstade tänderna :)

Dagen efter var det som sagt GBG, men det kan vi ta en annan dag. Kortfattat.
Dans. Kinamat. Elins kompisar. Spårvagnar. Sunkigt cafe´, en fyllegubbe. FAME på Balettakademin och mycket buss. Och då snackar vi mycket.


Fem dagar, lite sömn.

jag blev ett måndagsbarn. hoppas på att hela livet blir en helg...


Kommentarer
Postat av: Jessica Alba

jaa, jag vet jag är bäst på att bestämma mig i sista minuten men kvällen blir kanonis till slut :D DU är bäst och jag saknar dig redan! PUSS

2008-11-08 @ 22:59:59
Postat av: annie

haha, aa och jag älskar dt.

Det är liksom din grej ;)



Jag saknar dig också som satan, <3

2008-11-09 @ 00:14:25
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0