New york I love you. But you're bringing me down.

En underbar låt.
en annan underbar låt är A thousand miles

Fan i helvete. jag är så arg och jag saknar.
Mimmi.

Jag hatar också att vara ifrån dig hela tiden. Jag hinner inte med mitt liv.
Den viktigaste i mitt liv, min underbara syster. Och jag känner mig som världens sämsta syster.
Du behöver mig och jag väljer hellre att gå på en jävla b-fest än att vara med dig.
Förlåt.

I still need you and I still miss you.

Jag hoppas verkligen att vi kan vara bara du och jag i helgen.
Och att jag hittar en vinterkappa.
Men mest hoppas jag det första :)

I lördags när jag åkte tåget hem satt jag brevid en man i ungefär 40års åldern. Jag gissar på 44.
Han satt och nynna. Han hade en lapp i knäet och en penna i handen. Så när han nynnat en liten stund antecknade han något. Jag försökte titta lite diskret på ett snyggt sätt på den lilla lappen. Men jag ser ju som en zedåligt :(
Men jag tror han skrev en låt!

Jag fick en liten dagdröm om att jag skulle fråga om han var låtskrivare och så skulle han fråga mig och jag skulle berätta att jag gick en musikalutblidning och han skulle be mig sjunga en av mina låtar och jag skulle bli känd och få sjunga tillsammans med Bono kanske? <3

I söndags kände jag mig väldigt extra rockig, så jag lyssnade på U2s hela videodvd som jag har. Världsbäst
Sen sminkade jag mig lite halvschletet och klädde mig lite rutigt och randigt. Sen gick jag på middag hos min mormor och morfar :) Det var tre tummar upp på det, vilket är ganska mycket med tanke på att man bara har två. :D
eller ja förutom vissa som är missbildade.

Men det här är annie som signar ut från en annan del av Båstad :)
puss delfi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0