.Mitt liv är en klocka.

11.43 
klockan är. 
11.43
och jag känner för att skriva sådär.
konstigt.
SItter i matsalen, så himla soft dag. Tja mannen vad händish? Ursäkta fick en liten Stockholm Boggie-kick. 
Vaknade i en bra tid, så äntligen hann jag göra mig i ordning! Sen hade vi inget foto :D För Victorija är utomlands. Bastard..
Så jag, Elin, Steffi och Emil satt och planerade kvällen Halloween-fest hos Elin, Rebecka och Lollo! Sen har vi precis haft scenografi där vi fick gå upp på vinden och hitta kläder till ikväll för Mole är Moleicious :D
Det gjorde vi typ i en halvtimme så nu har vi suttit i matsalen och fördrivit vår tid. 

och imorgon... ÅKER VI TILL GÖTEBORG !! Alla musikalklasser ska dit, åka buss i två timmar (kul när man är bakfull) och sen åka runt och kolla på musikalskolor och äta, mysa och sen ska vi se fame :) Det ska bli en underbar dag. Jg känner de på mig. Förra året var underbart, och jag slår vad om att allting blir roligare för varje år som går. Aight?

Halloween är underbart, party ikv. Lite smakprov på vad folk ska vara:
Elin- Balettsansös.
Lollo- Familjen Adams mamman typ.
Sara- Skelett.
Emelie-Brud.

Dem andra får man se ikv ;) Och inte nog med feta utklädnader.. eftersom det är Halloween måste alla på något sätt vara DÖD, mohahaha! 

Jag behöver ingen hejdåhälsning så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0