Mickis 18års fest!

I fredags betsämde jag mig efter mycket härlig förrvirring att stanna i Båstad :) Mickis var nämligen hos Lollo, Elin och Rebecka när dem hade halloweenfest och bjöd då en hel del människor till hennes 18 års fest :) Including moi.
Men söta mamma ville ju såklart att jag skulle hem och eftersom det var maskerad och jag inte visste riktigt vad jag skulle vara så var jag osäker på om jag skulle gå + att jag är pankheten själv.

Men efter frukosten blev jag övertalad så efter en lååång stund på skolans utklädnands vind och många förslag från Steffi bestämde vi att jag skulle vara Jesus, can I get a amen?!
så efter skolan åkte jag hem och var ointressant, sov, packade och lagade mat. Jag sov inte packad utan sov och sen packade jag..det andra kommer längre fram. 
Vid sju gick jag hemifrån och mötte Steffi och Evs och en liten kattunge som Steffi döpt till Chanel :) Oturligt nog fick jag hålla den en stund vilket inte var så  lyckat eftersom jag är sämst på att hålla djur, jag vill väl men på en jävla vänster slutar det alltid i katastrof..
Efter en lång stund kom vi äntligen fram till Lollo där vi skulle göra oss i ordning :) Efter en stund kom  Rebecka som redan var färdig och vacker som en dag i hennes prinsess-outfit. Hon hade lockat hela sitt långa fina röda hår, nejnej jag är inte avundjuk! Jag å andra sidan var tvungen att försöka worka mittbena, naturligt smink (och jag vet att jesus antagligen inte sminkade sig men om du tror att jag skulle gå till en fest utan smink tror du väldigt fel), vit särk och ett par stora ballongshorts, sandaler och ett stort kors runt halsen.
Evs var sexig 20talist och Klara var emo haha!
Klockan nio hämtade Simon oss och körde fyra laddade tjejer till Hovbacka :D Där hade väll inte kommit i gång så mycket men jag hade mycket kul ändå! Och alla var väldig väl utklädda, Mickis var fe, Titti, Stina och någon mer var power puff pinglorna, Nelly var pirat, Emil Strand var bög men allra bäst var Hanna, hon var Alice i Underlandet och hade sytt hela sin kostym själv :D Jävligt grym!

Mycket rolig kväll! Ungefär precis innan vi skulle hoppa in i taxin slutar jag väl minnas och klockan fem vaknade jag hemma hos Evs och Klara med en sko och kände att det nog var dax för mig att gå de 200 meterna hem till min egen säng, liksom min briljanta ide´ att gå hem utan skor i regnet ringde jag också  Jessica och väckte henne vi sex-tiden.
Som tur var var hon lika glad som vanligt och jag hoppas hon uppskattade mitt samtal (;
Vid sju efter att ha ducschat och druckit lite vatten gick jag och la mig. Amanda väckte mig först vid halv elva och ville fika, det gick väll sådär eftersom jag befann mig i fel ort, sen ringde mamma en timme senare och skulle höra hur jag mådde. "jodå, allting är bra" förutom att jag har världens bakfylla och en fruktansvärd huvudvärk. "men aa, jag kommer hem vid fem ungefär."

Även fast dagarna efter inte alltid är de roligaste så får man offra sig och bara känna att livet är fan en fest. Iallafall om man går på apelryd, sköna gröna apelryd :) Jag ångrar inte att jag gick :) Palla ångra saker, nej. Fast det gör vi alla ändå. Lite "annie försöker vara smart-lovord" från min sida.

Är det såhär det känns att va lycklig, det är inga problem.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0