veronica.

Gammal sång. Stopp. V för Vandetta. Jajaja. 17 år.
Kan inte sluta lyssna, hon är så underbart bra. En av mina bästa julklappar lungt.

Det här blir ett kort inlägg för mamma och pappa kom precis upp och sa att jag ska avsluta, jag hatar när dem säger så.
Fan ni är lika mycket uppe som jag är. Jävla bitter jag är nu känner jag, antagligen bara trött. Eller bara trött på männsikor jag hatar, och trött på att jag inte kan hata människor som jag vill hata.

Du fattar säkert ingenting, då är vi två. Jag fattar inte. Jag tror på att allt händer av en anleding, att allting har en mening men ibland förstår jag bara inte varför vissa saker händer just mig? Inte för att jag är döende eller något hemskt, men mitt hjärta känns miljoner kilo tungt, mina axlar också.

Jag orkar inte börja skolan igen med arbeten och läxor och helvete, men jag saknar dock alla apelrydare. väldigt mycket.
att sitta och dricka isvatten i lousie, elin och rebeckas kök. att dansa till den typiska musiken hemma hos sara och lotta, dem roligaste festerna hos emil och dem, det vill säga när alla är bjudna. Bitter.
Och att snacka skit med Jessica. att prata i vår telefon i vår stol som vi ställt precis brevid. att laga brända snitslar. att prata med jessica den ända gången då vi är pigga men borde gå och lägga oss. samma frågor om och om
annie: jessica får jag låna din plattång?
Jessica: Annie jag lånar din fön om det är ok?

Men jessica berättade för mig att hon fått en fön ungefär som min och jag fick ju en orange liten söt plattång jag så nu behöver vi inte låna längre, eller det kanske vi gör ändå?

Nu har jag tagit bort sminket, borstat tänderna, kissat, pussat mamma godnatt på ett bittert sätt som gör att jag nu har dåligt samvete, släck lampan och nu sitter jag här, ska antagligen sätta på något jag kan somna till.
Kan inte somna utan tv, om jag inte är full typ.. mycket dålig vana.
Hela jag är en dålig vana.

Hejdå 03.13

Kommentarer
Postat av: Kvinnan i ditt liv.

Det råkar vara så att du är en bra vana i mitt liv. Speciellt när du kräver isvatten.

2008-12-30 @ 01:01:54
URL: http://eli.bloggagratis.se
Postat av: Kärsie

Tur att jag hittade din blogg annie.

2008-12-31 @ 14:07:36
URL: http://punktnu.blogg.se/
Postat av: Annie.

haha. tack elin :)

tur och tur, haha :P

2009-01-03 @ 03:08:20
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/
Postat av: Kvinnan i ditt liv.

För övrigt har jag bytt blogg och längtar grovt efter dina inlägg.

2009-01-04 @ 23:26:34
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0