Hej saltvatten

mina tårar bara rinner och jag har ingen anning om varför.
det har ju inte hänt något.
mina tårar smakar salt, men jag har alltid gillat peppar bättre.

Har en jävla klump i magen, den vill fan inte försvinna och jag fattar inte vad som är fel!
Är så trött, för jag somnade halv fyra igår.
Jag är trött på allt och jag saknar min syster. Hon är inte hemma på hela helgen.
Jag klarar mig inte utan henne.

Är så jävla glad att vi har jullov snart.
Klarar inte en vecka till.

Calleth you cometh I och eftertexter till Klassfesten som jag precis sett klart, men har inte kunnat koncentrera mig på hur bra den är, så underbart bra.
Mamma tycker jag ska lägga mig tidigt idag, hon har rätt. Det brukar hon ha,
jag ska sova i min systers säng inatt. Det brukar jag göra när hon är borta, det känns mer hemma.
Det känns bra när jag saknar henne, jag tror inte hon vet om det. Nu gör hon.

Det finns inget ställe som gör mig så lycklig som apelryd, men heller inte som gör mig så ledsen.
Jag har haft svackor fram&tillbaka nu i tre veckor, jag vet att jag är jobbig att bo med när jag är så.
Så förlåt.
Likadant är det hemma, jag är uppe på mitt rum och är inte med min föräldrar när jag väl kan och sen på söndagarna gråter jag för att jag inte vill åka. Jag vill ha det jag inte kan få.

jag kan inte räkna hur oändligt många gula bilar jag sett.
jag tycker om gula bilar.


Kommentarer
Postat av: Jessica Alba.

Babecakes!

Var inte ledsen.. Vi har ju varandra <3 :)

2008-12-13 @ 22:42:54
Postat av: annie

aa, vad skulle jag gjort utan dig?

<3

2008-12-14 @ 00:17:25
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/
Postat av: silly

you have me to!

2008-12-15 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0