LCD Soundsystem.

hej musik så högt i mina öron att om min syster kommer ut och frågar om fashionadvice så kommer jag inte höra henne. Mimmi ska till Peppes dagen efter julafton så hon provar olika outfits tills dess, en rolig sak med min syster är att ibland när hon kanske tycker att vi eller hon är extra snygg eller om man går lite snyggt som på en modevisning får hon låten "Fashion" med David Bowie i huvudet, och när jag är med nynnar hon den lite snyggt i takt till hur vi går.. Textilare.

Igår var jag i stan från tio till tre och handlade julklappar, då kanske man tänker ooh! Vad mycket du måste ha hunnit som var där i typ fem timmar men icke! Nej för hela Skåne tänkte ungefär likadant som jag verkar det som så hela Malmö och alla deras underbara affärer var mest människor, destu mindre saker. Som Spybar, det var mest som en lång kö.
Men i slutändan hittade jag ändå det jag behövde.
Typ direkt när vi kom hem färgade Mimmi mitt hår, eller avfärgade. Det blev gult. Sen hade vi gäster, det var kul.
När vi vaknade idag färgade Mimmi och slingade mitt hår igen. Det blev gult. igen.

Så livet flyter väll på som vanligt men numera ser jag ut att tillhöra en av solens strålar blandat med jag är en fjortis som misslyckats totalt med sin blondering, livet är underbart. Och ja, jag vet att barnen i Afrika svälter men dem har inte hårfärg så dem kan färga håret och se ut som en citron. Nu är jag okänslig men det tar jag tillbaka på min dödsbädd!

Jag öppnade precis nummer 20 i min chokladkalender och det var en jättefin stjärna! jag har två stycken chokladkalendrar och dem har jag ju här hemma, så när jag kommer hem på helgerna får jag äta för en hel vecka gånger 2 ! MUMS, fast jag känner mig lite tjock.

Det mest drastiska som hänt mig den senaste tiden är väll att på vår rektors kända jultal annonserade han att det tydligen var hans sista dag och nu är maria vår nya rektor, så jävla fett! Hon är grym :) Vi satt i kyrkan när han berättade, jag råkade visst säga Hell yeah vilket kanske var lite opassande när jag tänkte efter, men Lollo lyckades jag iallafall roa.
Louise Skogman, den mest okristna människa du kan tänka dig - vill du roa louise, svär i kyrkan ;)

Nu är jag tom, vill inte säga så mycket mer.
Så stirra ner.




Kommentarer
Postat av: Kvinnan i ditt liv.

Det är inte bra att svära i kyrkan. Man ska inte svära alls och man ska gå mycket i kyrkan. Se på mig, Elin Backenfall- Kristen som kristna ska va.

Det är la bra? Man kan respektera kyrkan och allt som har med den att göra.

2008-12-26 @ 17:44:27
URL: http://eli.bloggagratis.se
Postat av: Annie.

Haha, you crack me up dude.

man kan respektera den, man kan också inte respektera den.

Annie Svensson - okristen som okristna ska va

2008-12-27 @ 00:30:12
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0