Hej neonrosa dag.

För ungefär en halvtimme sen var jag hungrig som en varg.
Men nu är allt lungt, jag har fått i mig fläskpannkaka :) Men jag funderade på när man säger hungrig som en varg , varför säger man det? Det är väll inte så att vargar går runt och är hungriga hela tiden? Jag menar rävar är ju ändå listiga., men dem är väll lika hungriga som vargar isåfall?
 Jag undrar vilket djur som är hungrigast? Jag tror nog att det är människan.

Anyway, igår var det julafton.
Pappa väckte Mimmi och mig vid nio, sen åt vi väll någongång där och fick våra julstrump-klappar :) Jag fick en brun och en svart kajal, och Kate Moss parfym! Merry Christmas.
Sen gjorde hela familjen sig i ordning, jag hade mitt nyfärgade hår (inte längre lika gult) och min nya klänning som mamma köpte till mig :) Vi elva tog vi våra klappar och satte oss i bilen och körde till Sjöbo, eller Seelive som pappa säger. Gunilla, Håkan, Li, Noah, mormor och morfar :) Bara vi tio, mysigt och lite.
Vi åt först sill och ägg och en massa annat, sen kollade vi Kalle Anka, Mimmi somnade haha. Börjar bli en vana?
Nej, sen öppnade vi äntligen julklapparna så Noah blev glad ;)
Och jag blev sååå glad för allt! Min mamma har köpt från dem, från mormor och morfar, från Gunilla och Håkan och framor och hon lyckas varje år att fixa allt man vill ha :)

Det bästa jag fick:
DIEHARD-BOXEN :D !!
Röda pumps med öppen tå och en blomma på. (nyårskor)
Svart glittrig klänning (Nyår)
Blå kjol.
Veronica Maggios skiva
Och ett fett fett  halsband av Mimmi :) Wham Bam!

Det var en god jävla jul :) Som slutade med Idol 2008 dvd:n som Li fick och en massa prat, mest från Li om killar ;) Det var mysigt somfan, 14 år och killproblem.. och utför går det.
Iallafall för dem som inte har flyt if you know what I'm talking 'bout.

Om ungefär en timme kommer mina tre vänner John Andy och Victor och ska inviga min DieHard-box med mig! Jag är sååå laddad och glad, det ända som finns kvar att säga är:

Yippie Ki Jeaj motherfucker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0