.Hej blåbärs fredag.

Ännu en fredag, men för mig känns det inte som helg.
För jag åkte hem i onsdags. Igår var jag faktiskt ganska duktig och gjorde mitt fotoarbete om Anton Corbijn. Jag hatar arbeten och läxor, men det var intressant och kul att läsa om honom. Han är rockfotograf och har tagit jävligt många grymma foton på massa bästa artister och band. U2.

Idag vaknade jag tidigt, vid tio. 'håll käften, det är tidigt för mig!' Jag åt frukost till Die Hard-with a vengeance. I <3 Bruce Willis och Samuel L. Jackson. Vid kvart över tolv träffade jag Vicky utanför Hm, vi gick direkt till Mc Donalds och tog några cheesisar och cola, sen gick vi över nästan hela Malmö och letade julklappar.
Jag tror faktiskt seriöst att Vicky har ett shoppingberoende men det är en av hennes många egenskaper jag gillar!

Mimmi tjatade på mig igår om att vi skulle gå ut..jag hade inte råd men hon erbjöd att bjuda mig men jag ville inte..men nu efter lite funderande så är det bestämt. Ikväll ska jag, Mimmi och Vicky till Kb, ännu en fredag :)
Det ska bli jävligt kul, för jag ska ju dit med mina bästa vänner + att jag har en ny blus!
Det ska jag säga är ALDRIG fel med nya kläder.

Jag känner själv hur mina ord som jag skriver inte betyder något., men ibland har man inget viktigt att säga.
Men man tänker ju alltid "åh den här stunden kommer jag komma ihåg föralltid" men det gör man inte.. Därför är det jättebra att skriva dagbok eller blogg..för då vet man att ens tankar alltid kommer finnas där.
Som när man läser det man skrev en torsdag i september när man gick i sjuan, som man helt hade glömt. fan vad kul det är att ha.

Inte inatt utan natten innan det drömde jag en så konstig dröm:
Jag fyllde 18 och alla och då menar jag ALLA var på Apelryd, föräldrar, lärare, kompisar, gamla apelrydare. som sagt ALLA. Och av någon anledning hade några föräldrar gett mig deras bebis att hålla i, för att poentera så är jag verkligen sämst på att hålla bebisar, katter, hundar (you name it) på ett bra sätt för dem vill alltid smita. Och det var det den bebisen gjorde heeela tiden. Ena sekunden höll jag i bebisen och pratade..andra sekunden sprang bebisen omkring och lekte. 'Och jag vet, bebisar kan inte springa, men det här var en dröm. I drömmar är allt möjligt'
Ungefär så va drömmen, det var något med ett halsband också, men den här drömmen kan ju bara betyda en sak, jag kommer inte bli en bra mamma.

Så Elin, om du läser detta så kan vi ju bara räkna ut med en liten pinne från skogen att du kommer bli en tusengånger bättre mamma än mig :) Elin backenfall, du är underbar och när du frågar mig och du är konstig och jag svara ja, är det bara bra, konstigt är bra. jag är också konstig.

Lite efter åtta kommer Mimmi hem. halv nio ska vi äta .nio kommer vicky .sen ska vi till göra oss rockigt snygga och ta bussen till kb .och jag tyckte den här bilden passade lite.




om du leker med livet så kommer livet leka med dig!


Kommentarer
Postat av: Kvinnan i ditt liv.

Åh älskling. Du är underbarast i världen.

2008-12-07 @ 21:31:02
URL: http://eli.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0