Dino, detta är en bra dag

och klockan är bara 12.18 och fyfan vad bra jag mår :) Förlåt mamma och gud typ, men svordomar är ett måste för att få fram hur jävla bra jag mår!

Ställde min klocka på elva och prick 11.25 gick jag upp, (jag vet inte varför klockslagen är så viktiga..anyway) sen gick jag direkt ner, tömde diskmaskinen och kände mig gryyyym! Sen lagade jag lite goda mackor med munkakorv. Har alltid undrat varför det heter munkakorv. Hoppas det inte är av den simpla anledningen att dem kommer från Munka eller något sånt trist. Jag hoppas det har något att göra med munkar eller något sånt kul, något exotiskt !

Det första jag gjorde var att stjäla min systers dator och när jag satte på msn så stod det "2009s fucking Åmål och så var det en bild på två tjejer i tonåren och sen stod det: I taket lyser stjärnorna blir till film, premiär 30 januari.
I taket lyser stjärnorna är fan den bästa boken jag läst, ever! Jag blev så jävla glad, den kommer typ vara som Linas Kvällsbok, t.o.m bättre tror jag :):).
Mimmi om du läser detta så ska vi gå och sen denna! Fattar du hur fett det kommer vara ??

Igår, vad hände igår?
Inget alls typ, Mimmi kom hem vid halv nio så då åt vi hela familjen, alltså hela familjen åt..vi åt inte varandra.
En mycket mysig middag som slutade med Abbas Happy New Year och att Mimmi och jag gled på golvet :)
Vid elva typ bakade jag chokladbollar medan Mimmi var.. ja osocial.
 Sen gick vi upp, åt våra bollar och kollade på Scrubs :) Det börjar bli en vana, en mysig vana.

Något som också börjat bli en vana är att vid halv ett säger Mimmi att hon verkligen måste sova, men istället börjar hon kolla på bilder och videor, igår slog vi på stort och Mimmi tog fram sin CD-skiva där alla bilder och videor finns från då hon var i Magaluf. Så jävla kul, jag är såå avundsjuk.

MEN! I maj åker typ alla tvåor och treor, eller de coola, till Spanien!! :D Vi säger att det är en skolresa men let's cut the crap, det är en redig festresa och vi kommer ha det jävligt fett, var så säker !
Vi ska ta bussen ner, det blir ingen lugn resa ner lika lite som det kommer bli lugnt därnere,
jag ska iallafall bo med Jessica babycakes, Lotta och Elin :D
Jag har inte hunnit smälta det än, men fy faaaaaaan vad det kommer bli grymt jävla skit fett slasch fett somfan!
Jag är så töntig nu och du känner säkert att din hjärna blir till gummi men jag är så uppe i varv.

Mamma kommer hem klockan åtta tror jag det var och "då ska allting vara framdukat och klart" som hon ordagrant sa ;) Vi ska nämligen äta grova mackor med skinka och senap idag och ha uppesittarkväll och rimma på våra paket, bara vi fyra :) kommer bli mysigt.

Just nu lyssnar jag på Alla vill till himmelen.. med Timbuktu, så sjukligt grymma låtar, borde egentligen gå upp pch klä in alla julklappar, men nej det slutar ändå med att jag sitter i sängen hela dagen. ett ord: Lathet.

Det var inte meningen att slösa din tid, nu ska jag göra något vettigt.
Gör det du med.

Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän
Om jag tappar fästet och trillar ned ska jag klättra upp igen
- timbuktu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0