Vill du ha räkor eller skinka på pizzan?

Ensam sitter jag igen och skriver, vet du vad som är konstigt?
Jag skriver nästan bara dikter och inlägg när jag mår dåligt eller känner mig ensam,
Det gör jag nu. Jag känner mig ensam. Inget görs bättre av att jag lyssnar på deppig musik,wish you were here,det är en ond cirkel. idag är det regn ute. mamma bad mig in tvätten och om den var fuktig skulle jag hänga upp den på tvättstället. det var inte förens jag lagt på som jag märkte att det regnade.

du vet när man är ensam? då ringer folk någon eller går ut och träffar sina vänner.. så är inte jag. Då låser jag in mig. sitter och tänker och tycker synd om mig själv.skriver.skriker.inombords. jag har inget lås på min dörr.
jag vill inte dela min ensamhet till tvåsamhet, inte låta andra tryckas ner för att jag mår dåligt. så därför håller jag mig för mig själv, för annars får man bara höra dem där orden,varför är du sur?,och jag orkar inte ens berätta varför jag inte vill berätta. för hälften av gångerna vet jag inte själv vad som är fel.

om två dagar flyttar jag in i vår lägenhet. jag. jessica. och. emelie. jag ser jättemycket fram emot det, men det skrämmer mig att bo med någon sådär nära. min syrra tvingas älska mig ändå och hon känner mig så väl. men ibland måste jag vara ensam. få sitta i ett hörn. gå ut. inte prata. vara själv. och då får man samma fråga,varför är du sur?,
I feel like a shadow, walking behind how you think I am.
bara räkor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0