Hej soliga söndag.

Hej. jag sitter i mitt rum, lutandes mot en byrå och skriver. "sorry I can't perfect, now it's just too late and I can't go back..", lite Simple Plan som jag sitter och lyssnar på. Många har mycket emot dem men jag älskar dem typ. deras låtar bara mm i min kropp :) jag mår bra med dem. 

Övrigt ordnar Mimmi där ute i mittenrummet för papp a och hon håller på att göra i ordning i hennes rum :) jag tycker om att sitta still och kolla på när folk springer omkrign och fixar. det är mysigt. annars sitter jag och pratar med josefin om livets stora fråga "vem kan fixa alkohol", det är nämligen fest idag hos emil och dem, som vanligt på söndagarna!
Jo, jag trivs med mitt liv. oftast, nu har vi ju flyttat in i vår lägenhet och det är så svårt det dära med att bo med människor.. för dem ända jag bott med innan är med min familj och en tjej i IL som jag aldrig umgicks med.. så nu blir jag värsta dampbarnet och folk stör sig...jag har så mycket tankar.

På måndag ska min mamma till Kina, kommer  sakna henne men hoppas hon kommer tillbaka med fina gåvor :) denna helgen ska jag stanna i båstad och så ska mina killkompisar komma upp eller min bästis vicky. vi får se. shit jävla dubbelliv. hölle vs. båstad. och så blir det bara cp när dem träffar varandra.. usch åh jävla skit.
men jag kommer aldrig välj sida. det ska jag inte behöva. och om det händer väljer jag min familj. min syster. hon kommer jag aldrig i hela livet klara mig utan. för hon gör dem bästa sakerna.
som idag så kom hon in i mitt och sjön "annie det är mat annie det är mat, vi ska äta på fat du är lat.." aa en visa som gick ungefär sådär i en 10 min. hon trodde att jag sov men jag hörde vartenda ord :)

så var det här menigslösa inlägget slut. "so I don't look back",


Kommentarer
Postat av: vicky

grattis älskling, du har vunnit pris i sämsta blogg-uppdateraren någonsin :D

2008-10-12 @ 09:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0